Onderwerp: Lee's beachparty do jan 21, 2010 11:32 pm
Lee heeft zin in een feestje, en iedereen is uitgenodigd. Het liefst ziet Lee natuurlijk de meiden komen, maar iedereen is welkom. Hij organiseert het om wat nieuwe mensen (lees: babes) te leren kennen en plezier te maken. Een feestje à la Lee betekent vooral weinig kleren en veel drank. De dress-code is dan ook Beachstyle; zwemshort voor de jongens, bikini voor de meiden. In het zand heeft Lee een kampvuur gezet waar ze kunnen rondzitten, en de bakken bier staan ook al klaar. In zijn hoofd zitten al wat vulgaire spelletjes klaar. Het feestje begint wanneer de avond valt, en is bedoeld om tot in de vroege uurtjes door te gaan. Ook zijn er vlakbij de duinen en de zee, voor eventuele avontuurtjes.
Toegang: Iedereen die zin heeft in een feestje. Regels: Minstens 2.
Lee Level 2
Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 10-01-10
Onderwerp: Re: Lee's beachparty do jan 21, 2010 11:36 pm
Lee gooide nog twee bakken bier neer tegen de grond, waardoor de flesjes tegen elkaar rammelden. Met een voldane grijns keek hij naar de voorraad, het knetterende kampvuur en de schemerende lucht. Nu leek het nog saai, maar hij was ervan overtuigd dat het nog wel spannend kon worden. Zijn hand gleed even in de zak van zijn zwemshort en voelde het zakje met enkele pilletjes in. Hij had altijd wel wat bij zich. Die pilletjes konden misschien ook nog voor wat plezier zorgen, en misschien wou er wel iemand kopen. Hij keek om naar de duinen, maar zag nog niemand. Ze zouden zo wel komen, hoopte hij toch. Hij tikte snel op play van de gettoblaster en onmiddelijk bonkte de stevige beat van de muziek over het strand, dat verlaten was. Hij nam voor zichzelf een flesje bier, opende het aan de rand van de bak, en zette toen het uiteinde aan zijn lippen. Hij fantaseerde al over de lekkerste babes die zouden komen.
Poppy Level 2
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 10-01-10
Onderwerp: Re: Lee's beachparty vr jan 22, 2010 12:19 am
Poppy Millway, vroeg als altijd, dribbelde onhandig op haar veel te hoge naaldhakken door het stoffige zand. Welke idioot gaf dan ook een strandfeest op het zand?! Ze had onder haar, veel te korte doorzichtige jurkje, een witte met "diamantjes" bezette bikini. Ook was ze zwaar opgemaakt, maar op een of andere manier stond het haar wel; die laag mascara, en de glitterende lipgloss gaf extra volume aan haar look. Maar laat je niet verraden door Poppy's onschuldige uiterlijk. Ze was een echte man killer, en dan een nadruk op killer. Ze stond bekend als het type vrouw dat mannen verleiden, met hun naar bed te gaan, en die zelfde nacht ze op een gruwelijke wijze te vermoorden om er van door te gaan met al hun bezittingen. Nee Poppy pakte het heel slim aan, het zat in de genen. Haar vader was een bekend mafia-baas geweest, en haar moeder was een eye catcher geweest voor elke man. Ze bestudeerde met een verlekkerd glimlachje de enkeling, Lee, die er al was. 'Zeg, hallo,' kirde ze, en liep, nou ja.. nog steeds meer wankelend, naar de jongen toe. Ze nam hem in zich op, zag hij er rijk genoeg uit? Ze had van bronnen gehoord wel dat hij een koning in bed was. Maar daarvoor kwam ze niet, maar omdat hij er tamelijk rijk uit zag, besloot ze de gok te wagen. Ze wiebelede even met haar wenkbrauwen, 'ik loop al uren rond op dit strand!' overdreef ze, en maakte een dramatisch gebaar, waardoor haar boezem heen en weer wiebelde (dit deed ze trouwens expres).
((Gedachten: O gosh..., waar ben ik aan begonnen *nosebleed*))
Akira Level 2
Aantal berichten : 77 Registratiedatum : 10-01-10 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Lee's beachparty vr jan 22, 2010 12:52 am
Akira zat verveelt tussen de duinen met zijn vinger door het zand te strijken. Hij had gehoort van het feestje en had een poging gedaan om te komen maar de gezelligheid was gewoon afschrikwekend. Zodra er meer mensen kwamen zou hij toeslaan. Dan pas zou hij het ECHT gezellig maken. Allesandro zou normaal ook komen maar hij was nog nergens te bespuren. Verveelt liet hij zich achterover vallen in het koele zand en staarde naar de sterren. De nacht was zo heerlijk duister. Alles voelde veel beter aan in de nacht. Veel gevaarlijker.
Lee Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty vr jan 22, 2010 12:49 pm
Lee dronk rustig verder van zijn biertje, en keek naar de kalme zee, die verduisterd werd door de nacht. Enkel de grote witte maan boven in de hemel zorgde voor een lichtende weerspiegeling in het wateroppervlak. Plots werd Lee opgeschrikt door iemand die hem groette, en keek snel over zijn schouder. Pas toen hij zag wat voor een babe het was, werden zijn ogen groot en draaide hij zich om. De brede grijns verscheen op zijn lippen, en hij nam haar lichaam in zich op. Ze was alles waar Lee op viel. De naaldhakken, het kortje jurkje, de hevige make-up en het moordende lijf. Het leek alsof hij gehypnotiseerd werd door haar boezem. Hij likte even heel snel over zijn lip, en vond het heerlijk hoe ze deed. Ze speelde zo hard de hulpeloze meid, maar dat maakte haar enkel nog meer aantrekkelijk. Dat was makkelijker voor hem om in te pikken. Hij liet snel zijn flesje bier in de bak vallen, en stapte toen met nog steeds zijn stoere uitdrukking naar haar toe. 'Maar schatje toch!' zei hij met zoveel mogelijk medelijden, 'laat me je helpen..' Hij nam haar beide handen vast en hield haar overeind. Zijn ogen gleden even over haar boezem, en hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen. Hij kon al niet meer wachten tot ze het weinig verhullende jurkje helemaal zou uittrekken. Toen keek hij haar weer charmant aan. 'Kom hier, baby..' Hij grijnsde nog steeds even verlekkerd, toen hij haar tegen zich aantrok. Opnieuw wiebelde hij kort met zijn wenkbrauwen, en toen, in een vlotte beweging, tilde hij haar op en droeg haar alsof ze zijn bruid was, in zijn beide armen. Het stukje tot aan het kampvuur was echt niks, maar daar zette hij haar neer. De meeste lady's apprecieerden het wel als ze eens in z'n armen mochten liggen. Toch hield hij nog steeds haar handen vast toen hij haar had neer gezet, en ging hij terug tegen haar aan staan. 'Mijn naam is Lee, by the way..', zei hij nog steeds even charmant. 'En hoe heet jij, moppie?' Ondertussen keek hij haar diep aan, maar het leek wel of hij tegelijkertijd haar hele lichaam kon zien. Met haar ging hij wat plezier beleven, en het leek dat zei ook wel in was voor een avontuurtje. Hij had zin om al onmiddelijk de duinen in te rollen met haar, maar misschien was het leuker na enkele biertjes, dacht hij grijnzend bij zichzelf.
Poppy Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty vr jan 22, 2010 6:20 pm
Poppy moest toegeven dat ze toch wel even onder de indruk was, de meeste van de mannen die ze had verslonden waren in het begin maar een stel dronken rijke sullen geweest die vroegen of ze aan haar borsten mochten zitten, maar dit knaapje wist duidelijk beter waar hij mee bezig was. 'Poppy,' perste ze er met een sexy stem uit. Ze nam de gozer in haar op, 'hmm.. Lee.. klinkt geil,' zei ze, met een stoute twinkel in haar ogen. Als deze gast niet met de deur in huis wou vallen deed zei dat wel. Ze legde haar hand tegen zijn linkerborst aan, 'arme Lee.. moet wachten tot zijn vrienden komen.., zit hier helemaal alleen, met mij.., arme geile Lee...,' ze zakte met haar hand wat naar onder. 'Of ben jij niet zo geil, dan?' ze trok een ontschuldig glimlachje, maar ze haar ogen stonden wild, of nog erger dan wild. Ze zakte nog wat naar onder, tot de rand van Lee's boxer. 'Zin in een snelle wip? ze likte haar lippen af.
Lee Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty vr jan 22, 2010 8:33 pm
Lee wist niet goed wat hem overkwam, maar het stond hem ten zeerste aan. Hij grinnikte en grijnsde breed, waarna hij verlekkerd met zijn tong klakte. 'Geil..?' Herhaalde hij grinnikend, maar tegelijk ook genietend. Toen ze haar hand op zijn borst voelde, likte hij snel over zijn lippen. Met een geilende grijns keek hij haar aan terwijl ze hem uitdaagde. Hij grinnikte en voelde haar hand aan zijn boxershort. Snel en zwoel liet hij de zijne onder haar jurkje kruipen en streelde haar heup, waarin hij speels greep. Snel keek hij rond zich heen, of er nog niemand aankwam. Ach, ze zouden nog wel even tijd hebben. Hij likte overdreven langzaam over zijn lippen en keek haar verlekkerd aan. 'Wie is er hier geil, Poppy?', zei hij nogal zwaar. Dat kreeg hij altijd als hij opgewonden raakte. Hij drukte nogal wild zijn lippen op de hare en begon hevig met zijn tong om de hare te cirkelen. Zijn hand schoot ruw naar zijn boxershort en rukte de drukknopen open. Met zijn andere hand die nog op haar heup lag, trok hij haar bikinibroekje naar beneden, terwijl hij haar nog steeds hevig kuste.
Kagami Level 2
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 10-01-10
Onderwerp: Re: Lee's beachparty vr jan 22, 2010 9:56 pm
Happend naar adem kwam Kagami boven water en sloeg ze haar haren met een snelle en vlotte beweging naar achteren, waardoor het water op een sierlijke manier in het maanlicht danste. Heerlijk, er ging niks boven een koude duik in de zee met een volle maan. De zee kwam dan omhoog, omdat het met volle maan altijd meer vloed werd dan gewoonlijk. Wel jammer dat de golven dan meestal gingen liggen en dan niet meer veel voorstelde, maar ach, in de middag was ze hier toch al en toen kon ze ook al genieten. Snel schoot haar blik over de zee, zoekend naar haar surfplank, die ongeveer 5 meter bij haar vandaan dreef. Ze zwom er naar toe en ging met haar buik op de plank liggen, waarna ze terug naar de kust toe peddelde. Eenmaal op het strand rende ze met haar plank onder haar arm naar het warme vuur toe. Hoewel ze hield van een koude duik, was ze toch wel meer gek op de hitte van het wilde vuur. Toen ze bij het vuur aan kwam en haar plank in het zand zette, keek ze met een opgetrokken wenkbrauw naar Lee en één of ander hoertje, die met z'n tweeën bezig waren, met dingen waarvan ze de details liever niet wilde weten. 'Goed... als dit het uitzicht van de hele avond word, ga ik wel naar huis,' zei ze terwijl ze uit haar tas haar handdoek pakte, haar lichaam even snel en ruw afdroogde en zich op een hondse manier uitschudde, waardoor het water van haar haren naar de twee toe volgen.
Lee Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty vr jan 22, 2010 10:28 pm
Lee wou net ook zijn zwemshort verder naar beneden trekken, toen hij verstoord opkeek toen Kagami hen onderbrak. Hij kende Kagami haar stem onmiddelijk, en had zin om haar af te snauwen, maar die drang verdween onmiddelijk toen hij naar haar keek. In tegendeel, een andere drang overheerste hem. Zijn ogen werden groot en hij grijnsde breed. 'Damn.. Kagami, baby, in dat bikini'tje van jou heb ik zin om je te..' Hij ging niet verder, maar in plaats daarvan maakte hij een zwoel, grommend geluid en likte overdreven zijn lippen af. Het leek wel of Poppy er niet meer was. Zij kon er niks aan doen. Lee had Kagami altijd al verrukkelijk gevonden, en had haar altijd al als een uitdaging gezien. Hij haalde snel zijn hand vanonder Poppy's kleedje vandaan en keek haar grijnzend aan. Hij leunde naar voren en hield zijn mond bij haar oor. 'We gaan een andere keer verder..', fluisterde hij, en drukte een kus in haar hals. Snel knipoogde hij, en wendde zich toen naar Kagami, en knoopte zijn zwemshort weer dicht, wat verdacht moeilijker ging dan eerst. In een vlotte beweging griste hij een flesje bier uit de bak en opende het met zijn tanden. Grijnzend liep hij naar Kagami toe en legde zijn hand op haar bovenarm, leunde naar voren en drukte haar een kus op de wang, die veel langer en zwoeler was dan een gewone vriendschappelijke kus. Hij wiebelde even kort met zijn wenkbrauwen en klakte met zijn tong, terwijl hij haar het flesje bier aanbood, met nog steeds dezelfde geniepige, maar toch charmante grijns op zijn gezicht. Zijn ogen dwaalden af naar haar lonkende voorgevel en hij grinnikte. 'Even verrukkelijk als altijd, he schat..' Snel keek hij haar weer aan, en knipoogde subtiel.
Kagami Level 2
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 10-01-10
Onderwerp: Re: Lee's beachparty vr jan 22, 2010 11:25 pm
Kagami had niet echt goed naar de woorden geluisterd. Ze was gewoon bezig met haar eigen dingen, haar haren uit wringen en zich een beetje beter afdrogen, zodat ze niet zo snel ziek kon worden. De meeste woorden van Lee had ze niet eens gehoord waarschijnlijk. Echt interesses ervoor had ze ook niet echt. Lee had dat wel vaker, dat hij over iets stond te praten wat eigenlijk helemaal nergens over ging. Maar toen ze de kus op haar wang voelde, keek ze hem even verbaasd aan. Verward keek ze om zich heen, waarna ze hem nogmaals vragend aankeek. 'Hu? Oooh, je had het tegen mij! Ghehe, ik dacht dat je het tegen iemand anders had, aangezien ik je schat niet ben,' zei ze, waarna ze het flesje bier uit zijn hand pakte en met haar wijsvinger een tik tegen zijn voorhoofd gaf. Toen bevrijde ze zichzelf uit zijn greep in ging ze in het zand bij het vuur zitten. De fles bier opende ze met een snelle beweging met haar handen en nam er nog geen twee seconden later een grote en gulzige slok uit.
Lee Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty vr jan 22, 2010 11:54 pm
Lee's grijns werd wat sarcastischer, maar hij had niks anders verwacht van Kagami. Lee keek wat verdwaasd naar hoe het flesje uit zijn hand genomen werd en voelde de por in zijn hoofd. Hij schudde grinnikend zijn hoofd en volgde grijnzend met zijn hoofd hoe ze naar het kampvuur ging. Lee nam ook zijn flesje bier en zette het uiteinde aan zijn lippen, en goot wat bier naar binnen. Hij veegde zijn lippen af en strompelde wat naar het kampvuur toe. Hij voelde de warmte op zijn houd en keek grijnzend naar Kagami. Naar Kagami's lichaam, beter gezegd. 'Ik zei dat je er verrukkelijk uitziet, Kagami..' Hij knipoogde snel en nam opnieuw een slok van zijn bier. Hij zette zijn hand op zijn heup en keek over zijn schouder om zich heen. 'Man, waar blijft iedereen?' zei hij lichtelijk geërgerd.
Poppy Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 12:29 am
Poppy trok haar wenkbrauw op. Was die gast nu weg gelopen voor die witte daar? Niet dat het haar veel uit maakte, hij mocht met zoveel meisjes tongen als hij wou op deze avond. Het was tenslotte zijn laatste avond als het aan haar lag. Maar zei moest hem zien te winnen voor zich helemaal alleen op de avond in een bed, zijn bed. En dan nog beter, later in zijn graf. Ze bedacht even snel hoe ze dit het beste uit kon vogelen, hij zag er nou niet uit alsof hij gediend was van feministisch gedrag, dus dan zou ze maar weer als de slet door gaan. Zou hij zo'n vies SM gastje zijn? Ze dacht met een zelfverzekerde glimlach terug aan de SM-verslaafde oude man waar ze ooit een bed mee heeft gedeeld. En ik kan je verzekeren; aan het einde van de avond heeft hij nog nooit zoveel geleden als ooit te voren. 'Zeg..,' ze liep naar Lee toe die nogal geirriteerd om zich heen zat te turen. 'Wat maakt de rest nou uit.. als je hier zit met.. twee geilen.. rondborstige vrouwen, en bakken vol drank?' feluisterden ze in zijn oor, en likte zijn oorlel speels daarna. 'Laat die andere toch lekker stikken..,' ze liet haar hand langs zijn rug naar benenden glijden. Of doe dat niet.. want straks ben jij de gene die stikt..
Lee Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 12:44 am
Lee keek terug om naar Poppy, en fronsde even zijn wenkbrauwen. Hoe meer ze zei, hoe groter en geniepiger zijn grijns werd. Hij grinnikte even verlekkerd, toen ze haar voelde spelen met zijn oorlel. Misschien had ze gelijk.. Misschien kon hij er beter van genieten nu. Maar toen dacht hij aan Sumiko, en grinnikte even. Haar laten stikken? Nee, dit was misschien zijn kans om met haar het bed in te duiken, en Poppy zag eruit alsof ze elke dag in was voor een avontuurtje. En eigenlijk stoorde het hem dat Poppy hem zomaar beveelde. Hij grijnsde nogal vals, maar ook nog steeds verlekkerd, en streelde met zijn hand haar borst. Hij grinnikte en keek er likkebaardend naar. Hij leunde naar voren en draaide haar een korte, maar wilde tong. Hij kwam terug naar achteren, en even deed hij alsof hij diep nadacht. 'Mmm, ik weet het niet hoor, liefje..' zei hij nogal achterbaks. 'Ik verwacht namelijk nog een rondborstige dame. Ik weet dat je me wilt, moppie, maar het zal niet voor vanavond zijn.' Hij klonk nogal pesterig, en ook nogal vol van zichzelf. Alsof hij haar lichtelijk op haar plek wou zetten. Met een knipoog liep hij voorbij haar, en gaf haar een slag op haar kont, waarna zich rond het kampvuur neerzette. Hij keek terug naar boven. 'Je mag wel bij me zitten hoor, baby..' Het klonk alsof het een heus voordeel was om naast hem te mogen zitten.
Poppy Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 12:51 am
'Kwartet,' grinnekte Poppy. Ze was niet van plan dit kereltje te verliezen. En al helemaal niet van een af andere rondborstige slet die waarschijnlijk nu nog te druk bezig was te rollen bollen met een of andere dikke oempaloempa.'Nee bedankt, ik lig liever OP je,' toch nam ze plaats naast hem neer. 'Wat ben jij nou voor een braaf ventje, kan je ze niet allemaal tegelijk aan?' Misschien was het ook niet zo erg om die andere sletjes erbij te nemen. Of ze nou met een knaap deed of een knaap met een paar wijven, het principe was het zelfde; neuken, moorden, jatten, en daarna wegwezen. 'Ik dwing me niet op hoor,' zei ze met een geil glimlachje. 'Ik wil je gewoon onstressen, want daar zijn vrouwen toch voor, en ik ben er voor bestemd. Toe nou Lee.., je zou er geen spijt van krijgen geloof me,' ze gniffelde even diep. 'In tegen deel,' voegde ze er nog zacht aan toe.
Ophelia Level 2
Aantal berichten : 17 Registratiedatum : 21-01-10
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 12:56 am
Ophelia liep, gleed half, over de duinen naar dat zo genaamde feestje, van die zogenaamde Lee. Ze had geen idee waarom ze dit deed. Maar het moest, van wie? Van haar en haar dorst naar gezelschap. Nee geen bloed, bloed komt later. Ze klopte haar jurkje af en landde naar een ongecontroleerde beweging in het zand. Ze schudde haar hoofd en besloot van de duin naar benden te glijden.
Lee Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 12:59 am
Lee schudde grinnikend zijn hoofd, terwijl ze naast hem was komen zitten. Hij keek haar nog steeds grijnzend aan. Toch kreeg hij het moeilijk. Ze leek niets liever te willen, en ze leek te weten dat hij ook niets liever wilde. Hij zuchtte even nadenkend, maar nog steeds grijnzend en keek haar lang aan. Hoewel ze hem daarnet bevolen had, leek ze haar plaats te kennen. Om hem te ontstressen.. Dat klopte. Hij grinnikte en keek weer even naar haar borsten. 'Oke. Overtuig me maar.' Hij plantte zijn flesje bier in het zand en keek terug naar Poppy. Hij verzette zich wat en legde zich naar achteren op het zand, en steunde op zijn ellebogen, zodat ze zich helemaal op hem kon leggen. Hij grinnikte verlekkerd. Man, dit was zo zalig. UItdagend leunde hij wat naar haar toe en knipoogde. 'Maak me geil, baby..' fluisterde hij. Toen keek hij even om, naar de andere kant, waar Kagami zat, en gaf haar een subtiele, maar uitnodigende knipoog, waarna hij zich terug tot Poppy richtte.
Ophelia Level 2
Aantal berichten : 17 Registratiedatum : 21-01-10
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 1:10 am
Ophelia trok haar schoenen uit en liep op blote voeten over het strand naar het kampvuur. Ze gooide haar schoenen ergens neer en keek naar Lee en zijn vrouwen. Ze schudde haar hoofd en ging een eind verder op aan het water zitten.
Poppy Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 1:33 am
Poppy grinnekte, 'stouterd, wil je nu verwent worden door dit arme meisje?' ze staarde hem verlekkerd aan. En woelde met haar handen door haar haren, om daarna met haar hand langs het bandje van haar doorzichtige jurkje te glijden. Het kamp vuur werd opeens wel heel erg heet, Poppy likte langs haar vuur rode lippen. Haar ogen stonden vol passie, vol lust. Puur verlangen. Ze begon hier plezier in te krijgen. Langzaam kroop ze op Lee af, haar handen steunend op het zachte zand onder haar. Toen ze ongeveer halverwege zijn lichaam was, haar hoofd ten hoogte van zijn borst, gaf ze hem een ruwe duw. 'Liggen,' beval ze hem. Kreunend, hijgend. Ze kroop wild op hem, 'ik weet wel dat je me wilt Lee, je wilt me zo hard,' ze rukte het miezerige doorzichtige jurkje van haar af, het dunne stofje brak meteen. Ze ademde zwaar, ter wel ze de flarden van haar jurkje opzij gooide. Ze zakte naar onder en likte Lee's rechter nibbel af. Daarna pakte ze zijn hand en begeleiden die naar boven, haar topje in. Om die daarna ruw van zich af te rukken, met blote borsten was ze nog mooier. Haar lange haar hing er voor, lang en blond. Daarna gleden haar handen naar zijn onderbuik en drukte daar zachtjes op. Daarna zakte haar hand nog meer naar onder, naar Lee's pielemans die vast en zeker weten nu recht vooruit wijste. Maar net voordat ze iets wou ondernemen daar benenden stopte ze. 'Zeg me als je meer wilt,' ze knipoogten. 'We moeten het wel leuk houden he..,' ze kreunde even diep na deze woorden.
Akira Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 5:59 pm
Akira stak zijn hoofd weer eens uit boven de duinen. Hij terude over het zand naar de feestgangers en merkte meteen op dat Kagami er tussen stond in bikini. damm, ze heeft echt héééél grote... De laatste 2 jaar was ze enorm gegroeit. Ze was nu meer een vrouw. Hij greinsde en vroeg zich af of hij er ook anders uitzag maar geraakte al snel afgelijd door een krap die voorbij kwam kruipen.
Lee Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 6:01 pm
Lee voelde hoe hij in het zand gedrukt werd en keek met grote ogen en een brede grijns naar Poppy. Ze deed echt alles wat hij wou. Hij grinnikte vals, en schrok lichtelijk doordat ze plots haar jurkje aan flarden scheurde. Zijn mond hing zachtjes open en met zijn verbaasde ogen volgde hij alles wat ze deed. Hij voelde hoe de knopen van zijn short het moeilijk kregen om hem tegen te houden. Hij hijgde grijnzend, maar nog steeds niet goed wetend wat hem overkwam. Deze meid was echt gek, en wild, en Lee vond het heerlijk. Hij liet als verdwaasd door een heerlijke drug zijn hand naar haar borst brengen, en likte over zijn hoektand toen hij er hebberig in greep. Hij had zin om het uit te schreeuwen toen hij haar onweerstaanbare lichaam zag, en de stof van zijn broek trekte rond zijn heupen. Hij dacht al niet meer aan Sumiko en Kagami toen ze haar zachte, ranke handen aan de rand van zijn short voelde. Hij kreunde, en het leek alsof hij ontwaakte uit zijn roes door haar vraag. Even keek hij haar met gefronsde wenkbrauwen aan, maar onmiddelijk grijnsde hij weer. Hij keek snel om zich heen, en zag Kagami nog steeds bij het vuur zitten en voor de rest zag hij nog niemand nieuw erbij staan. Met een valse twinkel in zijn ogen grinnikte hij, en zette hij zichzelf recht. Hij duwde haar van zich af, maar greep haar onmiddelijk bij de hand, zodat ze niet dacht dat ze moest weggaan. Hij kroop overeind en knipoogde even. 'Kom mee..' zei hij snel, en trok haar mee. 'We zijn zo terug..' zei hij grinnikend tegen Kagami toen hij voorbij haar liep, met Poppy bij de hand. Snel trok hij haar mee de duinen in en liet zichzelf in het zand vallen, tussen het duingras in. Hij trok haar bovenop zich, en kuste haar wild en hevig. Hij rukte de knopen van zijn zwemshort open en haalde zijn edele deel eruit. Terwijl hij haar nog steeds kuste, verplaatste hij zijn handen naar haar achterwerk, en liet ze in haar broekje glijden. Hebberig kneep hij in haar billen en trok haar onderstukje verder naar beneden.
Akira Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 6:07 pm
(mag akira mensjes komen moorden? anders blijft hij maar zo eenzaad in de duintjes zitten samen met zijn krabby)
Akira porde verveelt op de schelp en zag hoe het arme beest zo rap mogelijk probeerde te ontsnappen. Vlot pakte hij een dichtbij ligende stok vast en begon de poten van de krab plat te drukken. Het ding was zo klein en kwetsbaar. Het was gewoon te verlijdelijk om het te treiteren en een trage dood te leveren. Hij liet de klauwen van de krab verzwaren met ijs waardoor eht niet meer weg kon geraken met zijn overblijvende poten.
Poppy Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 6:12 pm
Poppy voelde hoe hij hebberig naar haar lijf keek, ze voelde zijn blik gewoon in haar branden. En het voelde geweldig. Ze kreeg de neiging om hem nu zo gek te maken dat hij er in zou stikken. Dat zou nog eens grappig zijn. Bijna zonde om dit knaapje te doden. Haar handen sloten om Lee's kroonjuweel en ze trok er gretig aan. 'Doe niet sloom,' gromde ze, eigenlijk tegen niemand in het speciaal. Ze likte Lee's lippen af, en trok nog wat harder aan zijn deel. Om haar andere hand naar haar eigen broekje te zakken en die van haar eigen lijf te rukken. Ze lag nu helemaal naakt op Lee, haar ogen spraken boekwerken. Vol lust, passie, en dan vooral, dollar tekens (figuurlijk dan). 'Push push,' grinnekte ze, en kuste Lee heftig ter wel haar hand nog steeds bezig was beneden.
(nee nog niet. Ik zeg het via msn als het mag :"D)
Akira Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 6:29 pm
(okeeej, dan gat akira nog gewon ffjes door met krabben martele :p)
Met zijn duim en wijsvinger pakte hij de krab op en liet het kleine ding angstig heen en weer spartelen voor vrijheid terwijl zijn zwaar belaste klauwen van zijn lichaam scheurden. Akira keek er alleen maar met een licht verveelde glimlachde naar. Langzaam liet hij de krab op en neer door de lucht gaan alsof het 1 of ander speelgoedje was en maakte de geluiden na van een bromvlieg.
Lee Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 6:37 pm
Lee hijgde wild toen ze haar verleidende handen voelde, en grijnsde nog steeds. Hij keek verlekkerd in haar ogen en werd wild van haar moordende blik. Hijgend grinnikte hij en kuste wild met haar mee, en kreunde af en toe. Zijn handen gleden naar haar heupen, en drukten haar tegen hem aan. 'Baby, jij wordt nog m'n dood..' bracht hij hijgend uit, met een brede, verlekkerde grijns, waarna hij haar terug kuste.
Poppy Level 2
Onderwerp: Re: Lee's beachparty za jan 23, 2010 6:43 pm
'Idd..,' gromde ze, en haar handen vlogen vliegens vlug naar Lee's stort waar ze in begon te knijpen. Hard. Opeens schoten haar ogen vlammen, 'beter nog..Ik ben je dood' ze zette zich beter op hem. 'Stom onderkruipsel,' hijgde ze. Ze lachte krankzinnig. 'Zeg maar bye bye met je handje tegen de wereld, Lee,' ze gaf de nadruk op zijn naam.